Obsługa BIP_Mapa strony_Ogłoszenia_Przetargi_Wyszukaj dokument__Strona Internetowa SP nr 2

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO

Drukuj PDF

    OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO – KIEROWNIK GOSPODARCZY
    W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W BOLESŁAWCU

    Dyrektor  Szkoły Podstawowej nr 2 w Bolesławcu,

    ogłasza nabór na wolne stanowisko pracownicze
    – KIEROWNIK GOSPODARCZY  w wymiarze 1 etat

     


    I. Dane jednostki:
    Szkoła Podstawowa nr 2
    ul. Juliusza  Słowackiego 2, 59-700 Bolesławiec
    Tel. 75 732 22 70
    II. Określenie stanowiska :
    Kierownik gospodarczy – 1 etat, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo.
    Zatrudnienie od 01.09.2019 r.

    Warunki pracy na danym stanowisku: zmienne tempo pracy, wymaga samodzielności, konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, praca przy komputerze.

    III. Wymagania niezbędne:
    Do składania ofert może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
    1. Posiada wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku; preferowane kierunki: administracja, ekonomia lub zarządzanie lub średnie o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku; preferowane doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku.
    2. Spełnia wymagania formalne: obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta w pełni z praw publicznych, nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niej postępowanie karne.

     

    3. Zna przepisy z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych.
    4. Biegle pracuje na komputerowych programach biurowych (Word, Excel, Vulcan-finanse- m.in. wprowadzanie dokumentów zakupu i dokumentów sprzedaży).
    5. Zna przepisy z zakresu prawa zamówień publicznych, prawa budowlanego, prawa pracy.
    6. Swobodnie obsługuje urządzenia biurowe.

    7. Dyspozycyjność, dobra organizacja pracy.

    8. Jest uczciwa, sumienna, dyspozycyjna i odpowiedzialna.

    IV. Wymagania dodatkowe:
    1. Znajomość obsługi programów
    2. Komunikatywność i umiejętność pracy z ludźmi.

    V. Zakres obowiązków:
    1. Kierowanie zespołem pracowników obsługi – stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnianie bhp, pełnienie nadzoru nad podległym personelem.
    2. Współpraca z Miejskim Zespołem Ekonomiczno-Administracyjnym.

    3. Zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych (remonty, przeglądy techniczne) oraz zabezpieczenie majątku szkolnego.
    4. Dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, urządzenia odgromowe, zapasowe klucze od wyjść ewakuacyjnych i do pomieszczeń szkolnych.
    5. Dbanie o pełną czystość gmachu oraz przynależnego terenu.

    6. Dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp.

    7. Realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora.

    8. Prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymania czystości itp.

    9. Organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły.

    10. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych oraz szczegółowa ich ewidencja i rozliczanie.

    11. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej.

    12. Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego.

    13. Prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów.

    14. Przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy.

    15. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.

    16. Odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych.

    17. Nadzór nad pracami remontowymi, naprawami bieżącymi, pracami konserwacyjnymi.

    18. Udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych.

    19. Udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej.

    20. Inwentaryzacja i oznakowanie sprzętu szkolnego, prowadzenie ksiąg inwentarzowych

    21. Przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum

    22.Dokonywanie kontroli wewnętrznej

    23. Nadzór nad obsługą techniczną imprez i uroczystości.

    24. Sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników niepedagogicznych.

    25.Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego

    26.Potwierdzanie pod względem merytorycznym rachunków na dokonywane dla szkoły zakupy oraz opisywanie faktur.

    27. Sprawowanie nadzoru nad stanem bezpieczeństwa i higieny pracy podległych pracowników.


    VI. Oferty powinny zawierać następujące dokumenty:
    1. CV z dokładnym uwzględnieniem przebiegu edukacji i pracy zawodowej.
    2. List motywacyjny.
    3. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje.
    4. Kserokopie świadectw pracy.
    5. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    6. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
    7. Numer telefonu kontaktowego.

    Prosimy o zamieszczenie w dokumentach aplikacyjnych:

    1)     Podpisanej klauzuli następującej treści:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko kierownika gospodarczego, zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016)”

    2)     Podpisanej klauzuli informacyjnej stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia

    VII. Pozostałe informacje:

    Dokumenty należy składać bezpośrednio w siedzibie Szkoły Podstawowej  nr 2 w Bolesławcu lub przesyłać listem poleconym na adres:

     

    Szkoła Podstawowa nr 2,

    ul. Juliusza Słowackiego 2, 59-700 Bolesławiec ,

    w terminie do dnia: 25.07.2019r.

     

    1. Za datę doręczenia dokumentów uważa się datę wpływu do Szkoły Podstawowej nr 2 w Bolesławcu. Dokumenty doręczone do Szkoły Podstawowej nr 2 w Bolesławcu po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.

     

    1. Przez fakt złożenia swojej oferty kandydaci wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru, na zasadach określonych szczegółowo w zarządzeniu Nr  19/2017/2018 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 2 w Bolesławcu z dnia 27.11.2017 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Szkole Podstawowej nr 2 w Bolesławcu oraz zasad pracy Komisji ds. Naboru.

     

    Treść powołanego zarządzenia znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 2 w Bolesławcu.

     

    10.  Szkoła  będzie powiadamiała kandydatów w poszczególnych etapach i czynnościach naboru, wyłącznie na zasadach i w przypadkach określonych postanowieniami w/w Regulaminu.

     

    11.  Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Szkole Podstawowej nr 2 w Bolesławcu zostaną dołączone do jego akt osobowych.

     

    12. Dokumenty pozostałych kandydatów mogą być przez nich odebrane w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyników naboru w BIP i na tablicy ogłoszeń w Szkole Podstawowej nr 2 w Bolesławcu , osobiście w sekretariacie szkoły. Szkoła Podstawowa nr 2 w Bolesławcu nie odsyła kandydatom złożonych przez nich dokumentów aplikacyjnych. Nieodebrane dokumenty podlegają komisyjnemu zniszczeniu.

    13. Osoba wybrana w naborze do zatrudnienia zobowiązana jest przedstawić w Szkole Podstawowej nr 2 w Bolesławcu dokumenty umożliwiające zawarcie umowy o pracę, pod rygorem uznania rezygnacji ze złożonej oferty pracy. Niezbędne dokumenty określone są w § 15 ust. 3 i 4 Regulaminu naboru kandydatów na wolne stanowiska urzędnicze w Szkole Podstawowej nr 2 w Bolesławcu.

     

     

    Bolesławiec, dnia 11.07.2019 roku.

     

    Załącznik do ogłoszenia

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:

    1)     administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa Nr 2 w Bolesławcu z siedzibą w Bolesławcu ul. Słowackiego 2 reprezentowana przez Dyrektora,

     

    2)     inspektor ochrony danych (kontakt: Szkoła Podstawowa Nr 2  w Bolesławcuul. Słowackiego 2, 59-700 Bolesławiec, telefon 075 732 22 70, e-mail Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ),

     

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań SP 2 na podstawie:

    - art. 6 ust. 1 lit. a, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    - art. 9 ust.2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    - art. 22 ¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U.2018, poz.917),

    - art. 6 oraz art. 13 pkt.2b ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.2016, poz.902, ze zm.),

     

    4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

     

    5)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej,

     

    6)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami prawa przez okres:

    - w przypadku osób, które podczas naboru/konkursu zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat,

    - w przypadku pozostałych osób będą możliwe do odbioru osobiście przez zainteresowanych przez okres 14 dni od ogłoszenia wyników konkursu, po tym okresie ulegną zniszczeniu.

     

    7)posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

     

    8) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.

     

    9) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym i umownym, a zatem jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niezakwalifikowanie do dalszego etapu rekrutacji

     

    10)Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

     

     

    Items details

    • Last visit was 2 days ago
    • Revised: 2 times
    • Created 4 months ago at piątek, 12 lipca 2019 by Piotr Korczowski
    • Modified 4 months ago at piątek, 12 lipca 2019 by Piotr Korczowski
    • Publishing startet at piątek, 12 lipca 2019

    Tecox component by www.teglo.info

    Ścieżka powrotu

    Start Ogłoszenia_ Oferty pracy OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO